onsdag 4 april 2018

Tetë shprehje motivuese për një shëndet të mirë

Shëndeti është kaq i rëndësishëm për ne saqë natyrisht çdo lloj problemi sa më i vogël të jetë ndikon në mendjen dhe jetën tonë. Ndaj, para se gjithash duhet të kemi një mendje të shëndetshme për t’u kujdesur edhe për fizikun.
Ndodh që një problem i caktuar apo sëmundje, qoftë e lehtë apo e rëndë ndikon negativisht në gjendjen tonë emocionale. Për këtë shkak humori ynë ndryshon dhe mendime negative na pushtojnë kokën. Mirëpo, është mirë gjithmonë që përveç vrapit në ajër të pastër dhe ushtrimit në palestër, ju bën mirë të lexoni edhe disa nga këshillat përmes shprehjeve të autorëve që e kanë cilësuar shëndetin më të rëndësishëm se puna, paraja dhe dashuria.


Për të gëzuar shëndet të mirë, për të sjellë lumturi të vërtetë tek familja e dikujt, tu përcjellësh paqe të gjithëve, duhet së pari të disiplinosh veten duke kontrolluar mendjen tënde. Nëse një njeri mund të kontrollojë mendjen e tij, ai mund të gjejë rrugën drejt ndriçimit, dhe të gjitha urtësitë dhe virtytet e mira natyrisht do të vijnë tek ai- Buda.


Mendja e qetë sjell forcën e brendshme dhe vetëbesimin, kështu që kjo është shumë e rëndësishme për një shëndet të mirë - Dalai Lama.
Shëndeti është dhurata më e madhe, kënaqësia pasuria më e madhe, besnikëria është marrëdhënia më e mirë- Buda.


Shëndeti i mirë dhe kuptimi i mirë janë dy nga bekimet më të mëdha të jetës- Publilius Syrus.


Sëmundja është mjeku më bindës. Në mirësi dhe urtësi japim vetëm premtime. Në dhimbje bindemi - Marcel Proust.


Të rinjtë kërkojnë dashuri, para dhe shëndet. Një ditë ata do të duan: Shëndet, para dhe dashuri- Paul Lefevre Geraldy


Të mbash trupin tënd në shëndet të mirë është detyrë ... përndryshe ne nuk do të jemi në gjendje ta mbajmë mendjen të fortë dhe të qartë- Buda.


Pa shëndet nuk ka jete, është vetëm një gjendje plogështie dhe vuajtjeje - një imazh i vdekjes – Buda.


Shprehje motivuese për shëndetin


Burimi i stresit është në të ardhmen. Në qoftë se ju mund të mbani të ardhmen larg nga mendja juaj, ju mund të harroni shqetësimet tuaja.


Vendosa të jem i lumtur sepse bën mirë për shëndetin.


Lumturia nuk është asgjë më shumë se një shëndet i mirë dhe kujtesë paciente.


Spitali nuk është vendi më i përshtatshëm për të qenë i sëmurë.


Përbërësit e zakonshëm të shëndetit të mirë dhe jetëgjatësisë janë: Humori i mirë, ajri i freskët, jo punë e rëndë dhe pak ankth.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.