tisdag 10 november 2015

E dashur NËNË !!


E dashur NËNË !!
Po t'i shkruaj këto rreshta për të thënë se:
-për çdo sakrificë të vazhdueshme, të madhe apo të vogël;
-për çdo ditë e natë, që më ke mbajtur në barkun tënd;
-për çdo natë pagjumësie, që ke kaluar pranë djepit tim;
... -për çdo pikë qumësht që kam marr nga trupi yt;
-për çdo çast të bukur, kur ke luajtur me mua;
-për çdo ninullë, që më ke kënduar kur më vije në gjumë...
FALENDEROJ ZOTIN QE JE NENA IME !!!

 

 

 

Telefoni u degjua në 3 të natës. E hapi vete ai.
Në telefon ishte nëna:E ëma: Si je biri im, a je mirë?
I biri i habitur: Mire jam nënë, por cfarë ka në këtë orë?
E ëma: Ska gje biri im, vec desha  të degjoj zerin.
I biri: A merret tjetri në telefon në këtë ore vec për të dëgjuar zërin?
E ëma: A te shqetësova biri im?I biri: Po nënë, me shqetësove.
Dhe ti me shqetësove në këtë orë para 25 vitesh..
"Gëzuar ditëlindjen biri im" i tha e ëma...






NËNA: Bir nëse unë do të humbisja shikimin çfarë do të bëje ti...?!
DJALI: Do të çoja në spitalet më të mira të syve në vedin tonë që të shëroheshe nënë...
NËNA: Po sikur spitalet tona të mos arrijnë të bëjnë gjë..?!
DJALI: Nënë do të çoja në spitalet më të mira të syve në botë që të shëroheshe...
NËNA: Po sikur as ato të mos mundnin të më shëronin...?!
DJALI: Do kujdesesha unë për ty nëna ime......
NËNA: Të dua shumë biri imë...!!!
DJALI: Nënë po sikurë unë të humbisja shikimin...?!
NËNA: Do të jepja unë sytë e mi ëngjëlli imë ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.