lördag 12 mars 2016

Thënie !

— Askush nuk mund të dijë gjithçka, por është turp edhe e dënueshme ta heqësh vehten sikur di, atë që nuk di. (L. Tolstoi)

- Asnjë njeri nuk mund të bëjë më shumë se sa di. Asnjë njeri nuk di më shumë se sa mund të bëjë. (R. Shuman)

- Thuhet se Ibni Sina i ka thënë një njeriu: "Çka do të mund të jetë e dukur, kur askush nuk do të jetë për të parë?" Dijetari në këtë i është përgjegje: "Çka nuk mund të shihet, kur ekziston dikush që e sheh.

- Kurr nuk kam dëshirë të flas me njeriun që ka shkruar shumë, por me ate që ka lexuar shumë. (Dr. Johnson)

- Nëse ne nuk kemi një talent natyrorë për të njoftë vleren morale të një vepre, atëherë nuk do të kishte vleftë në ne as etika. (Aleks Bertrani)

- Njeriu është i lirë në ate që ka dituri, dhe nuk është i lirë në ate që nuk ka dituri. (Gazali)

- Dija është mjet dhe jo qëllim. Mund të dish shum dhe të mos dish atë që duhet ditur. (Tolstoi)

- Shkenca nuk e ka kuptuar esencën e asnjë sendi në tërësi. Vetëm i dijmë emrat e këtyre sendeve, por jo edhe esencialitetin e tyre. Ne nëmes vedi shërbehemi me terma, ndërsa esencën e tyre nuk e njohim. (M.Mahmud)

- Duhet të mësosh shum, që të kuptosh se di pak. (Montenj)

- I padituri habitet që sendet janë ashtu siç janë dhe kjo habi është fillimi i diturisë. I urti, perkunrazi, do të habitej në rast se sendet do të ishin ndryshe dhe jo siç i njeh ai. (Aristoteli)

- Kurdoherë që diçka s'kemi mundur të kuptojmë kemi thënë se kjo rastësisht ka ndodhur, por a është kjo e arsyeshme. (M. Mahmud)

- Puno sipas asaj që di, e do ta mësosh edhe ate që nuk e di. (Gazali)

- Kam mundur ti ngjalli të vdekurit, por ka qenë e pa mundur ta shëroj njeriun budalla. (Isa as)

- Me i marrë në këtë botë, është ai që e lë diturin dhe njerëzit e ditur, dhe shoqërohet me të paditurit dhe me ata që e kalojnë kohën kot. (Proverb turk)

- Më mirë është diçka të dijsh, se shumë të punosh. Sa më pak që të dijë njeriu, aq më i pa vlerë është. (H. Ali r.a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.