tisdag 15 september 2015


E dashura Nënë !!
Po t'i shkruaj këto rreshta për të thënë se:
-për çdo sakrificë të vazhdueshme, të madhe apo të vogël;
-për çdo ditë e natë, që më ke mbajtur në barkun tënd;
-për çdo natë pagjumësie, që ke kaluar pranë djepit tim;
... -për çdo pikë qumësht që kam marr nga trupi yt;
-për çdo çast të bukur, kur ke luajtur me mua;
-për çdo ninullë, që më ke kënduar kur më vije në gjumë...
FALENDEROJ ZOTIN QE JE NENA IME !!!

 

 

 

Telefoni u degjua ne 3 te nates. E hapi vete ai. Ne telefon ishte nena:E ema: Si je biri im, a je mire?I biri i habitur: Mire jam nene, por cfare ka ne kete ore?E ema: Ska gje biri im, vec desha te te degjoj zerin.I biri: A merret tjetri ne telefon ne kete ore vec per te degjuar zerin?E ema: A te shqetesova biri im?I biri: Po nene, me shqetesove.Dhe ti me shqetesove ne kete ore para 25 vitesh.. "Gezuar ditelindjen biri im" i tha e ema...

 

Foto: Kjo eshte per ty NENE ♥

 

NËNA: Bir nëse unë do të humbisja shikimin çfarë do të bëje ti...?!
DJALI: Do të çoja në spitalet më të mira të syve në vedin tonë që të shëroheshe nënë...
NËNA: Po sikur spitalet tona të mos arrijnë të bëjnë gjë..?!
DJALI: Nënë do të çoja në spitalet më të mira të syve në botë që të shëroheshe...
NËNA: Po sikur as ato të mos mundnin të më shëronin...?!
DJALI: Do kujdesesha unë për ty nëna ime......
NËNA: Të dua shumë biri imë...!!!
DJALI: Nënë po sikurë unë të humbisja shikimin...?!
NËNA: Do të jepja unë sytë e mi ëngjëlli imë ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.