onsdag 22 juni 2016

Faktorët e personalitetit. Kush bindet më lehtë?



A ka njerëz që binden më lehtë se të tjerët për të ndryshuar qëndrim? Në fillim mendohej se ndikonin variable si seksi, inteligjenca, vetvlerësimi, etj. Por studimet nuk i përligjën. Për shembull, ndonëse mendohej që gratë ishin më të bindura se burrat, kjo nuk rezultoi e vërtetë nga eksperimentet dhe provat. Më me sukses dolën provat ku u studiuan karakteristikat e personalitetit në lidhje me variacionin e faktorëve që kishin të bënin me natyrën e mesazhit dhe argumentat. Kështu sipas Eagly dhe Warren (1976), njerëzit më inteligjentë i kuptojnë mesazhet kompleksë më mirë se ata që janë më pak inteligjentë dhe kështu binden më lehtë nga mesazhet kompleksë. Por, nga ana tjetër, s’duhet harruar se ata duhet të jenë më pak të bindshëm për shkak të cilësive kritike të të menduarit të tyre, kërkesës për qartësi, hyrjes në thellësi e detaje të problemit me anë të të menduarit etj. Nga studimi doli se kishte një lidhje të vogël pozitive inteligjencë-këmbim qëndrimi, kur mesazhi ishte kompleks dhe një lidhje të fortë negative kur mesazhi ishte jo i mbështetur nga argumenta. Shkurt ka karakteristika të rëndësishme të personalitetit që ndikojnë në bindjen, por asnjëra syresh nuk është universale për ndryshimin e qëndrimit.

e marur nga:
Psikologjia Sociale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.