söndag 27 december 2015

Narcisi...


Kur vdiq Narcisi, erdhën zanat e malit dhe e gjetën liqenin, më parë ujëmbël, e tash të shndërruar në govatë
lotësh të njelmëta.
- Pse qan? e pyetën zanat e
malit.
- Qaj për Narcisin -tha liqeni. - Ah, nuk na çudit aspak vaji yt për Narcisin - vazhduan ato. - Edhe përkundër asaj që ne gjithnjë ngarendnim pas tij nëpër mal, ti ishe i vetmi që e pate rastin nga afër ta shikoje bukurinë e tij.
- Pse, i bukur ishte Narcisi? - pyeti liqeni.
- E kush pos teje mund ta dijë më mirë? - u përgjigjën të befasuara zanat. - Në fund të fundit, ai çdo ditë nga brigjet tuaja përkulej mbi ty.
Liqeni për një çast heshti. Më në fund tha:
— Unë qaj për Narcisin, por kurrë s'kam vëre'tur se ' '
“E vajtoj Narcisin pse, sa herë që përkulej mbi mua,në e syve të tij shihja reflektimin e bukurisë sime". 

Paulo Coelho - Alkimisti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.