måndag 25 januari 2016

Thënie të mencura !


"Ju nuk mund të parashikoni kurrë çfarë do të mund të bëjë çdo njeri,por mund të thoni me saktësi disa nga mundësitë e zgjedhjes.Individët mund të ndryshojnë,por përqindja qëndron e njejtë."  Sherlock Holmes 1887
 
"Njohja është një.Ndarja e saj në pjesë është diçka që i lejohet dobësisë njerëzore"  Sir Halford Xhoan Mekkinder 1887
 
"Një teori e klasit të parë parashikon.Një teori e klasit të dytë ndalon dhe një teori e klasit të tretë shpjegon pasi ka ndodhur ngjarja"  Aleksandër Isakoviç Kitaigodorski
 
"Asgjë tjetër nuk ka fuqi më të madhe për të zgjeruar mendjen,sesa aftësia për të hetuar sistematikisht dhe me vërtetësi mbi të gjitha ndodhitë që vijnë nga vëzhgimi i jetës." Perandori romak Mark Aurel në librin e tij Meditime
 
"Ka tri gjëra shumë të forta,çeliku,diamanti dhe të njohësh vetveten." Benjamin Franklin
 
"Kur një ndjenjë ishte aty,ata menduan se kurrë nuk do të ikte; kur iku ata ndjenë sikur nuk kishte qenë kurrë aty; kur u kthye ata ndjenë se nuk kishte ikur kurrë"  Xhorxh MekDonald 1986
 
"Vetëpërbuzja është një mallkim që i përkeqësohet një turbullim i vjetër."  Teodor Roethke 1975
 
"Nëse mendja ime mund ta krijojë dhe zemra ime mund ta besojë,unë mund ta arrijë.Poshtë droga! Rroftë shpresa!Unë jam dikush!"   Xhesi Xhekson 1983
 
"Grinduni për kufizimet tuaja dhe ato do të jenë pa dyshim tuajat." Riçard Bak  1977
 
"Sa pak duhet ta gëzojmë jetën nëse nuk shqetësjmë kurrë veten!"  La Roshfokod Maksims 1665
 
"Narcisizmi është si egoizmi,është një kompesim për mungesën themelore të vetëdashurisë."   Erik From  1941
 
 
"Njerëzit flasin më tepër për ne,kur nuk jem,sesa kur jemi"   Paskali  1670
 
"Fitorja ka shumë etër,por humbja është jetime."  Konti Galeaco  1938
 
"Mëkatet e të tjerëve janë para syve tanë;mëkatet tona i kemi pas shpine" Seneka,de Ira
 
"Përulësia është një mashtrim,pasi krenaria e ul veten për të shpërthyer më vonë."   La Roshefokod,Maksims   1665
 
"Pa përpjekje nuk mund të ketë asnjë dështim,pa dështim nuk mund të ketë poshtërim"   Uilliam Xheims , Parimet e psikologjisë,1890

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.